Karlskrona dag 1

Jajamen, idag har jag åkt lång bilfärd ner till Karlskrona, vi bor just nu på ett ställe som heter Kungsmarken..
När vi först anlände hit började vi med lite dans träning på parkeringen utanför:P Vissa hade sett oss i fönster när vi anlände.. :P Kul kul!
De lilla jag sett av turer idag är de väldigt många öar och mycke vatten härikring, fint!
Satans mycke affärer också, skulle vilja ha mer "ledig" tid att shoppa på egentligen :P
Vi har spelat tv-spel, vi har varit uppklädda och iväg på fin middag med massa fint folk.. även folk från norge, danmark & finland.. Alla sjöng stölliga sånger, tjoa & hejja! Faktiskt riktigt kul att sitta så mycke folk vid fint uppdukade långbord med rolig underhållning..god mat var de också!

Idag ska ni veta att de bara är uppvärmning, när vi kom hem från middagen har jag & nicklas tränat på vals & foxtrot inför morgondagen, vi kommer fixa de galant! De är jag säker på :P
De är ju ändå imorn de gäller..

Ska gå upp ganska tidigt och ge oss ut på en båt tur till nån Ö för lunch/brunch? Om jag fattat de hela rätt.. Då äre LEDIG klädsel, så de ska bli skönt att få visa sig ute bland alla folk med jeans också.. :P Lite mer jag!

Neej gott folk! Sängen lockar, lång dag imorron också vet ni!
Nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0