Home again..

Jajamen! Då va jag hemma igen! :D
Skönt att komma dit & träffa alla igen, människor & djuren..
Bara de att jag råkade ut för en akut förkylning igår kväll så jag har legat sängliggandes stor del av tiden där.. :S
Men lite hann man ju med, har byggt hage osådär :D

Jag ska bli försäljare åt Party Lite.. så jag kommer åka runt framöver och ha homepartyn..
Finns så otroligt mycke fint i nya katalogen!! Ett rum blir såå mycke finare och mysigare om man tänder ljus och har nån fin ljuslyckta, tycker jag iallafall!

Är ni intresserade att ha ett ljusparty hemma med dina vänner?
Bara ni säger till isånafall så bokar vi in de! Inget köptvång..

Ska ha ett eget party här hemma på torsdag, om en vecka alltså..
Någon som vill komma?! :D
MÅSTE RAGGA KUNDER! annars blir jag arbetslös från mitt partylite jobb.. :P

KOM IGEEEEN!!

Nej duschen sen slagga, jobb imorn you know..


With love! / Elin


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va spännande, vilken tid är det ?

2008-04-11 @ 23:24:01
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0