Fruktkungen !

Jajamen, idag har jag vart med Björn hela dagen för att få lite info inför mina beställningar nästa vecka då jag ska ha hand om frukten själv några dagar, Johanna den lilla fis-lorten rymmer ju iväg utomlands & Björn skulle också bort på nåt.. JAG VILL OCKSÅ ÅKA UTOMLANDS!
Hur som hellst så gick de bättre än jag väntat mig idag... :D Så just nu känns de som om jag kommer klara de bra nästa vecka, ska anteckna lite fuskiga påminnare i min almanacka också om när de ska göras skyltar inför prisändringar osånt.. Så jag inte missar nåt...! :p

Nu äre dags för mig att packa väskan, byta om ,äta mat och sen åka till Björneborg för att hämta Malin!
Vi ska åka till Brattfors & övernatta inatt.. :D
Jag har tänkt byta mina däck imorn nämligen! Är ju ledig då så man får ju passa på..

Till "Adam KGA" som kommenterat mitt inlägg från igår! :
Din kommentar va säkert på skämt, men nej jag har inte klamydia!! Testar mig regelbundet och har ALDRIG haft nån sån sjukdom som tur är!

Mitt handled är CP! :S

Nu måste jag ta tag i alla måsten...
Ni trogna läsare får kika in imorn igen! :D
Bloggar såfort jag kommit hem..

Ha de bra sålänge!
// Ninni

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag. :)

2008-04-09 @ 14:08:57
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Annika

Kul o göra nåt annat än bara kassan! Jag tycker det lät konstigt att man kunde bli smittad av klamydia genom solarie men det kanske går. Borde ju iaf vara lag på att ha trosor på sig i solariet! Herpes därimot kan jag förstå, det smittar ju lätt... Ha det så trevligt i Brattfors =) Kramkram!

2008-04-09 @ 20:10:38
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Tess

Hej babe, Är du ledig idag vad skönt då ska jag ta och ringa dig nu då, hoppas su svarar. Pussar

2008-04-10 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0