Damn you!

Jag har legat i min säng och försökt somna, men men förkylning håller mig vaken..
Jag hostar som en galning, vilket i sin tur leder till halsont, jag nyser & snorar... vilket gör att jag måste snyta mig och överdosera näs-spray hela tiden.. Varför känns de värst på natten när jag vill sova djupt & vakna upp frisk dagen efter..? Imorse vaknade jag upp helt igentätat av slämm & hade i stort sett andnöd..
Hoppas på ett bättre uppvaknande imorn..

I brist på syrgas, halstabletter och hostmedicin har jag
nu gjort mig en kopp te, i hopp om att hals-ontet & hostan ska ge sig för en stund..

Till dig som smittat mig: Damn you!

De är dags för försök nr : 2 att övervinna förkylningen, och äntligen kunna somna!
Bloody cold!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

KRYA PÅ DIG! :) ja är också sjuk =/ så jobbigt ärdet.. vilken bal ska du på :)?

2008-04-14 @ 17:02:42
URL: http://lisabodini.blogg.se
Postat av: My

Du måste ha smittat mig :P

2008-04-14 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0