Sleepover!

Mina minsta syskon på 8 och 10 år ville pröva på att sova hos oss en gång. Var planerat sen några helger tillbaka men de va lite oklart om de skulle bli av pga att vi vart sjuka och är hostiga här. Men dom ville komma ändå :)

Så bäddade ordning så dom kunde sova här. Under kvällen satt Anton & Peter och spelade tv spel en stund igår kväll och tjejerna lekte. Var lite fundersam på hur läggningen skulle gå, Peter skulle ju upp tidigt och jobba så vi skulle själva inte sitta uppe sent. Men vi la dom vid nio och strax därefter så sov hela bunten. Tills 06:15 imorse då dom alla drog igång :)

Peter jobbar tills eftermiddag ungefär så idag får jag på egen hand sysselsätta mig med 4 kids :) men de går nog bra!

Hoppas bara på att man får lite längre sovmorgon imorgon..

Mira sover så sött, mitt hjärta smälter av att titta på henne.


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Hjärtat smälter när man ser sitt barn sova! :)



Sv: ja det där är svårt. Har en mamma på öppna som vi kommit fram till att vi säger till varandras barn och det är bra men dom andra vågar man inte. Oftast lite "finare" mammor som är värst och där vågar man verkligen inte. Dom som sitter på stol och snackar medan vi andra krälar på golvet med barnen :)

2012-03-18 @ 08:23:25
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0