Man hinner mycket på en fredag!

På förmiddagen åkte vi till Karlstad hela familyn & mötte upp Lene på Barnmässan!
Det var kul att strosa runt där, fanns en hel del som Thea tyckte var roligt! Både fotografering i 2 olika studios, provsitta en "Blixten" rallybil, exprimentera i en exprimentmonter, ballonger (figurballonger), godis, alla maskotar medmera. Hon var nöjd!

Stjärnstudios foto fick man se på deras hemsida direkt idag, men Studiobus foton skulle man få vänta några veckor innan man fick hem. Oh det är dom jag ser fram mest emot! :D

Efter mässan åkte vi på jakt efter en studsmatta till Thea! Fanns inte än i affärerna & där det fanns på lager fanns det inget skyddsnät!! Så nä, det köpte jag inte. Skyddsnät är ett MÅSTE!
Beställde på internet istället så de kommer väl nästa vecka.

Under kvällen kom min mormor hit & passade tjejerna så jag & Peter kunde gå ut & äta mat på Maxim.
Gött att gå ut & käka i lugn och ro.
Efter de blev de lite plock & städ för imorgon väntas kalas & lite firande av min sambo som fyller år :)

          
 


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

SÅ fina bilder :)

2012-03-24 @ 01:40:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0