Lugn,härlig söndag!

Började dagen med en lugn morgon med stekfrukost & mys med hela familjen. Efter frukost pröva jag på att göra mitt livs första cheescake till eftermiddagsfikat, med lyckat resultat :)

Därefter åkte vi till Mio i hopp om att hitta något nytt till vårt hem men nä, vi kom hem tomhänta.. Lite tomt på våra väggar & saknar en taklampa men de är inte helt enkelt att välja!

Under eftermiddagen hade vi moster, Christer & kusiner på besök och fika. Samtidigt kom Theas pappa till hennes lycka och hämtade henne för en övernattning, som hon längtat!
Och tjatat... Blir ganska tyst & tomt här hemma när Thea är borta, hon tar ganska mycket uppmärksamhet här hemma på alla sätt & jag är inte alls van med att hon är borta eftersom de blir så sällan! Men hon är supernöjd & har det bra så jag ska försöka njuta av lugnet som råder här hemma!

Sambon ska jobba några timmar ikväll så ikväll är jag själv med Mira! supermys, men lite ensamt! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken söt liten tös!

Behöver oxå lite nytt till hemmet men vet inte vad ohch är lite snål. haha..

2012-03-13 @ 22:08:52
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0