Hemma och sjukar mig..

Gick och la mig vid nio tiden igår redan då feber, febervärk & frossa smög sig på. Har sovit inbäddad i en fleesmorgonrock under det tjocka täcket, och ändå frusit. Blä för att va sjuk! Gått & väntat på att denhär hostan jag släpat på i en vecka nu ska ge med sig men de känns som de går åt motsatt håll istället!

Detta i kombination av att småtjejerna också vart vakna en del i natt resulterar i att man känner sig lite överkörd idag=ingen praktik för min del!

Thea är också trött & genomförkyld men hon har ingen feber iallafall så de är ju skönt.

Nä nu ska vi vila & friska till oss lite tror jag! Kanske ge sig ut i solen en sväng sen? Vi får se vad vi hinner och framförallt orkar idag.


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Krya på dig!!

2012-03-15 @ 09:47:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0