Vt-12

Nu är vårterminen 2012 igång, det betyder att serierna är igång också efter juluppehåll! :) i fredags börja Greys Anatomy, idag börja Desperate Housewives & på torsdag börjar en helt ny säsong av One tree Hill <3
Nörd? ;)


Idag förutom en lång dag i skolan så hann jag även med att köpa ett par nya tränings skor. Ska nämligen iväg på Zumba imorgon! Ska bli intressant, har inte zumbat sen i början av graviditeten.. Min kondition kommer nog ge mig en utmaning ;) Behövde nya skor efter graviditeten då mina fötter mår kasst efter alla extra kg jag burit på.
Utbudet var stort men tillslut blev det ett par såna här:


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Inte Desperate Housewives!

2012-01-09 @ 23:37:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0