Träningsvärk?

Igår vad jag & Annelie iväg till badhuset för att träna tre pass.. Första passet var Zumba, andra passet var Easy Line & det tredje var stepmix. Riktigt kul var de! Easy Line var nog en av de grejer jag kan tänka mig blir ganska enformigt. Varv på varv samma sak var inte superkul kanske men det är väl träning det med!

Idag känns de lite i axlar & armar efter de övningar med tyngder man hade i stepmix passet. Otränad som man är så är de ju inte konstigt att de känns i kroppen såhär dagen efter tre pass och jag hade inte väntat mig annat :)

Igår hann vi även med att sälja av akvariet! Riktigt skönt att bli av med. Visst de är fint att ha men de kräver en hel del jobb kring rengöring faktiskt och se tröttna man ganska så fort på! Lite över ett år bara som vi haft de :)

Idag har jag,Thea & Mira varit i Örebro hos Matilda, Tintin & Tuvali. Uppskattat av både oss vuxna och barnen:) Thea sa innan hon skulle sova att hon ville åka dit igen på måndag så de får allt bli fler ggr snart, men inte just på måndag! ;)

Thea har nu gått & lagt sig fjärde dygnet utan sin älskade napp. Och hon har ens inte frågat efter den idag :) tydligen snabbt gjort att bryta en sån vana kanske? Jag är iallafall stolt över att hon är så duktig & att de går så bra med såna framsteg, mycke bättre än jag väntat mig. Jag var inställd på hjärtskärande skrik & protester ju.. Älskade unge <3

Här har vi tremänningarna Mira & Tuvali:


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Godingar! <3



2012-01-17 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0