Torsdagens händelser.

Min lillebror fick sitt körkort idag! 😃 bra jobbat & grattis Emil!

Idag har jag även rensa lite bland Theas leksaker.. Peter montera upp en ny förvaringshylla till alla leksakerna så de ska bli lite bättre ordning, allt fick ingen bra plats där förut efter jul & födelsedag så de kändes som man byggde hög på golvet.. Men nu är de ordning på grejerna 😉

Lene kom förbi på en fika också, så fick jag känna på goa bebismagen också! Thea & Lene spela lite fiskespel & sen fick de bli en utprovning av ballerina dressen som Thea fick i födelsedagspresent! 😄

Nu är de läggdags, Thea ska få vara ledig från dagis imorgon. Hon ska åka till badhuset med sin farfar & även övernatta hos farmor & farfar tills på lördag!

Lägger upp ett par kort på godingen sen är de läggdags för min del..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0