Tears of joy..

För att haka på där onsdagens inlägg avslutades så valde vi på torsdagen att åka till Brattfors. Det blir för sällan att man åker dit för där trivs vi verkligen allihop! barnen fick fina julklappar & vi strosa runt ute på gården för att klappa & hälsa på alla fina hästarna. Thea lekte med större delen av tiden med alla hundar som hon fint bädda ner under filtar mm & ville ens inte följa med mig & Mira hem på kvällen..nästa gång vi åker dit så får vi nog planera in en övernattning!

I fredags hade jag min bästa dag på länge, jag var helt genomlycklig utan att veta varför egentligen! Ingen särskild anledning utan kanske bara många små saker som gjorde allt så bra? Peter va ledig & Thea var i badhuset med Emelie en sväng på fm så Thea var på bra humör. Därefter gjorde vi oss i ordning och åkte till Björneborg på julgransskakning allihop, på plats fanns vänner & familj. Det blev fika, dans runt granen, fiskedam & barnen fick godispåse av tomten.
På kvällen hade vi myskväll med film & godis, små fnissa åt allt som sades på filmen. Och jag hade underbara Mira i famnen som log & småprata med mig oavbrutet under en stund, jag fick tårar i ögonen!! Sån härlig känsla att va älskad av och att älska en sån liten filur som sitt barn.. Sentimental mamma?

Mina barn får mig att skratta varje dag. Även om Theas 3-årstrots kan vara ganska påfrestande många gånger så skrattar jag ändå åt hennes filuriga påhitt & roliga kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0