Sluta med napp? :)

Idag var vi hos läkaren för att visa upp Theas utslag runt mun som blossar upp till & från i en månads tid, fick tips om en salva och så tala han om att nappen förmodligen var boven till allt ont!

Vilken lycka att läkaren förklara de för Thea! Vi har ju försökt ge bort nappen till grisarna på mariebergs skogen osv men sen kom kompromissen att hon bara fick ha den när hon sov! Tills idag ;) nu får hon inte ha den alls. Trodde de skulle bli ett jävla liv när de blev läggdags. Men hon tjata lite innan & sen hon lansoh har de vart knäpptyst :)

Får väl se hur natten och morgondagen går.. Kunde ju va skönt om hon klarade av de nu denna gång, för både huden & tändernas skull! Klarar hon de ska hon få en belöning av mig, vad nu de kan tänkas vara:)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Skönt om det kan gå så "Lätt".. bÄvar lite för den dagen casper ska sluta.... Men nu lyckas jag rätt bra att det bara är när det är sova som han har den..

2012-01-12 @ 21:21:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Va skönt att hon tog det så bra vid läggdags! Hoppas att det fortsätter så :)

2012-01-12 @ 22:19:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: ja någon gång måste man unna sig själv ngt ooxå... :) Var lite sådär när jag beställt att det var för dyrt men nej detta ska jag unna mig.



Napp är svårt.. hade själv napp länge länge så kan nästan minnas tryggheten den gav och gubben är likadan så att ta den från Casper känns svårt.. Så håller tummarna att han tar det lite på eget initiativ :)

2012-01-14 @ 12:44:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0