Pustar ut..

Stress & fläng idag.. Började morgonen med att bli sen hemifrån & sen till dagis då jag & Mira skulle till örebro för att greja grupparbete & ha handledningsmöte på USÖ.

Väl påväg så ser jag att jag måste tanka, stannar för att göra de & då funkar inte kortläsaren? Inte ett dugg stressande :/

Sluta med att jag var nästan en timme sen innan jag var på plats. Men dagen gick bra ändå :) Mira har skött sig exemplariskt! Vart glad & busig, tror inte hon skrikit en endaste gång på hela dagen.

Väl hemma hos Thea igen efter dagen så har kvällen bestått av massa bus & lek så det resulterade till en bra dag ändå trots den dåliga starten. Saknar min sambo bara, träffades bara som hastigast imorse & nu jobbar han tills inatt..

Mira har även skrattat ljudligt för första gången idag, härliga känslor som dyker upp i kroppen på mig över mina barns alla framsteg..

En annan härlig känsla är när Thea & Mira sköter sig exemplariskt på samma gång på kvällen så man kan läsa en saga i lugn & ro utan stress trots att man är själv hemma med dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0