New year's eve..

Nu är det nytt år igen & jag kom igår att tänka på vad jag ska toppa detta år med? Ser jag tillbaka på mina tidigare år har ju varje år innehållit någon unik grej..
2008- Thea kom till världen ♥
2009- Inget unikt mer än vardagen med Thea & alla hennes framsteg, hon & jag var ensamma & starka ♥
2010- Jag började studera. Jag & Peter sögs ihop som två starka magneter efter att ha kännt varandra i typ 7 år eller nåt, vilket resulterade i att vi hann att bli sambos & förlova oss under det året ♥
2011- Jag & Peter fick vår underbara Mira, vårt första gemensamma,underbara barn ♥
Vad får jag nu att minnas år 2012?


På tal om barn så växer de otroligt fort.. Och konstigt nog resulterar det i en del jobb, för man måste rensa,rensa & rensa alla kläder som de växer ur.. Nu har jag två att rensa åt & efter, och jag har sån separationsångest till deras små fina kläder att jag såklart måste spara på nästan allt.. Nu börjar det fyllas på i alla skrymslen & vrår här hemma men..det är smällar man får ta! :D

Ikväll startar vi nya året med en bio, jag & älskling ska få en kväll hemifrån & alla 3 barn får va hemma med min mamma, efter läggdags för de större så förhoppningsvis får min mamma ha lite mormor-barnbarns-bebismys med Mira bara :D Filmen vi ska se heter New year's eve & har så grymt många bra skådisar, några av mina favvo-skådisar bland annat så jag har höga förväntningar på filmen nu! :D

Kommentarer
Postat av: Peter

Gift dig med mig ;) <3

2012-01-01 @ 18:24:01
URL: http://xzt.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Är så härligt att se hur ert liv utvecklats och växts!

så kul att du hittat kärleken i livet och se era fina barn!



GOD FORTSÄTTNING!

2012-01-02 @ 10:09:51
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0