Komplicerat.

Igår var de Zumba som gällde för min del! :) det var riktigt kul & lagom jobbigt! Jobbigt nog för att va jobbigt men inte jobbigare än att man klarade av de ;)

Trött som ett as, så blev de lite käk & film med älskling efteråt innan vi kom i säng. Va skit trött pga att Mira vart vaken natten innan så jag såg verkligen fram emot att få sova.. Men de gjorde inte Mira för hon hade ju vilat upp sig tidigare på kvällen:/

Mira är så komplicerad bebis nattetid, hon vet nog inte själv riktigt vad hon vill ibland känns de som. Så ofta som hon äter, i snitt varannan timme så finns de inte en chans att hon är hungrig. Ger jag henne nappen så går de fem minuter så är hon inte längre nöjd med den utan har spottat ut den. Kliver upp & ner ut min säng fler ggr än jag orkar räkna. Ikväll ska vi försöka hjälpas åt att hålla henne vaken en stund till så hon får en bättre dygnsrytm om de nu går:)

Det tar på krafterna när man har sån brist på ordentlig sömn. Så går man upp idag & ska göra Thea redo för dagis men då vill inte hon dit!? Hon säger att hon går ont i magen då. Thea som tjatat hela jullovet om att få gå dit vill plötsligt inte? Ringde dagis och sa att Thea kommer lite senare. Och gav henne mer tid hemma & berätta att Minna på dagis väntar på henne och vill leka krokodil. Tillslut så gick hon med på de!

Tur att dom är världens sötaste & bästa emellan de svåra bitarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0