Intressen?

Dehär med intressen & hobbys, vad svårt det ska va! För några år sen kunde jag enkelt svara typ hästar & hundar. Då jag både red hästar,körde shettisar, man tvätta/borsta och fjorde djuret fint, packa matsäck och åkte på utställning hela dagen lång med antigen häst eller hundar. Jag saknar mina intressen.

Nu är mina intressen...ja vad är mina intressen? Jag vet inte om jag har några. För man kallar väl inte sin familj & vänner för ett intresse precis? Och det är ju dit den största delen av min tid går:) utan att klaga för jag älskar att spendera tid med dom allihop.

Däremot så avundas jag min sambos påhittiga sida.. Han är driftig med träning & lite av varje.. Kan spontant kasta sig på cykeln & cykla ett par mil.. Eller köpa en trasig bil bara för att ha nåt att laga & sen sälja. Föreslagit att vi ska cykla vetternrundan och åka wasaloppet tillsammans. Men jag är för realistisk :) vem ska passa barnen? De krävs träning och tid medmera..
Han är superspontan på nya idéer & intressen!

Älskar hans driftiga och idérika sida & hoppas den kan smitta av sig på mig snart!

Sambons senaste påhitt att pyssla med, nämligen Paracord! Nån form av militärt armband man gör för att alltid ha med sig stark lina tillgängligt. Måste säga att han lärde sig snabbt & bra blev de:)

Thea har fått sig ett också men här är bild på ett armband han gjort till min lillebror :


Kommentarer
Postat av: Emil

haha :D så jävla läckert ! kommer på kaffe och hämtar det runt 4 ?

2012-01-12 @ 14:26:38
URL: http://cfg.verkstan.sca.n.nu
Postat av: Mona

Hej ja tydligen nya grejen att göra såna armband. Tycker det är jätte kul att du har böjat blogga oftare igen! Hoppas ni mår bra annars.

Kram

2012-01-12 @ 18:42:19
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Oj så driftgigt.. Önskar att jag var sån spontan men är nog mer som du.. vem ska ta barnen och allt sånt där...

Vill pyssla och vill fixa men hittar väldigt sällan tiden eller orken eller tålamodet..

2012-01-12 @ 21:17:16
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0