Dryga ut kassan?

Idag har vi haft en hemmadag! Bara grejat hemma & myst! Även pärlat, målat vattenfärg och lite annat för att sysselsätta Thea också förstås:)

Äntligen har vi tagit tag i grejer som inte används som bara legat i skåpen och tagit plats, och lagt ut dessa på tradera! Inte allt men en del, kanske elva aktioner nu? Peter hade lite dataprylar & Lost-boxar och jag bestämde mig för att sälja min doppler/hjärtljuds apparat! Eftersom jag inte är gravid längre & inte planerat att bli de än på ett tag så gör den ingen nytta här:) så är ni gravida och vill ha en sån så in & buda på tradera vettja! Många aktioner har redan fått bud så det ser ju lovande ut:)

Fasen jag hinner inte med att blogga om hälften av allt vi gör så de blir bara röriga inlägg när jag väl uppdaterar, hmm..tappat snitsen på de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0