Bekväma möjligheter!

Imorse var vi återigen påklädda, ute och redo för en promenad till dagis. Då telefonen ringde. Det var personalen från dagis som ringde och varnade för magsjuka! Som jag bett dom, eftersom jag läser på distans är mitt schema såpass flexibelt vanligtvis så då kan jag ha thea hemma. Så jag uppskattar verkligen att personalen ringer och informerar!!

Istället blev de en kall promenad i kylan och sedan hem & dra igång städ och tvätt.. Thea tycker de är kul att få hjälpa till så de funka ju bra:)

Efter Bvc besöket tog vi oss en fika på nya fiket, The coffee Corner. Skönt när man är lediga allihopa & bara göra vad man vill utan att bry sig nå värst om tiden!!

Därefter fick Thea åka till mormor en stund och Peter fick roa Mira så jag kunde påbörja min enskilda uppgift! Kom igång rätt bra så de känns skönt, en del kvar att göra men de hinns ju :)

Mira har vart lite ledsen efter sprutan, och trött! Så vi får väl se hur natten går nu..

Ger den ett försök till lite sömn iallafall..
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0