Skoldagen..

Idag var det obligatorisk innedag på skolan igen.. Därav blev jag ledig från praktiken för att åka dit istället.. Som jag nämnt tidigare infaller alltid Theas sjukdomar vid skoltillfällen som är viktiga, senast förra veckan då magsjukan var på besök..
Idag vaknade hon istället upp med feber, ont i nacke & rygg!

Som tur va är ju Peter hemma om dagarna nu så jag tog mig iväg ändå, sjuklingen låg i sängen hela förmiddagen och jag hoppades på att hon skulle va frisk när jag kom hem.
Istället visade sig att tempen stigit och låg nu på 39,4 :(

Så morgondagens planer med lek&buslandet som var tänkt blir troligtvis tyvärr inställt:( dagens bamsegympa blev också inställd pga sjukdom, igen.. Besviken Thea alltså.. Suck! Glada barn = glad mamma!

Eftermiddagen blev okej ändå, svärmor/farmor Annika kom in på fika & hade köpt med sig semlor :)
Så vi satt & prata & umgicks tills de blev kvällen..trevligt!


Nu är jag hel slut efter en vecka med massa nya intryck från praktiken!
Nattinatt..


Kommentarer
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Stackars lilla gumman då! :-/ krya på er! Synd att ni inte kommer till stan! En annan dag snart hoppas jag!

2012-02-17 @ 00:07:13
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0