:( :)

Dagen idag började bra.. Thea var feberfri, trots det så ringde jag vårdcentralen för ett recept på mollipect så Thea kanske slipper kräkas av sin hosta på kvällarna..

Tog ledigt från praktiken idag för att kunna ordna med vårdcentral osv. Men de sa att vi inte behövde komma om inte febern kom tillbaka! Vilket den tyvärr gjorde ikväll :( förstod nästan de för hon har vart lite hängig under dagen tyvärr.. Så imorgon får jag ringa vårdcentralen igen & be om en tid!

Idag var det så soligt och fint så vi tog en liten tur med tjejerna så Thea fick mata änderna lite! Därefter åkte vi till Karlstad för att inhandla en ny skivstång & strosa runt och även luncha lite på Ikea..

När vi var hemma blev de att pröva hemmagymmet lite, jag är riktigt klen verkligen men man kan knappast ändra på den saken om man inte försöker göra någonting åt det! :)

Några foton från dagen på min underbara familj:



 


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Hoppas att Thea blir frisk snart! Kraaaam <3 <3



2012-02-20 @ 21:50:25
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Härliga bilder!



Hoppas den lilla blir frisk snart.. hosta är inget kul alls ju..

2012-02-21 @ 12:04:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0