Bra & dåligt!

Praktiken är i full gång!
Kvällspass igår & dagpass nu idag.. Det är spännande och bra folk man är med så dagarna går fort! Fast såklart att man längtar hem litegrann när man vet att sambo & barnen bara är hemma och myser utan mig..

Alla hjärtans dag igår då!
Hade en perfekt stund på förmiddagen innan jag skulle iväg, en promenad i solen med hela familjen & Thea fick lyckligtvis åka pulka till dagis!

Firade inte så värst under dagen med tanke på att jag hade ett kvällspass på schemat. Tjejerna fick varsitt fint allahjärtansdag kort i brevlådan av farmor Annika och
Igår när jag kom hem hade Peter tänt ljus & gjort fint på bordet med blomma & paket <3 paketet innehöll en fin klocka! Perfekt! Ska gå och justera armbandet på den någon dag bara då de var lite stort åt mina smala handleder :)

Natten till idag blev desto sämre, vakna & mådde pyton flera ggr..vilket jag gör än.. Misstänker att de är magkatarr som spökar lite, återigen..

Blev bjudna på god tårta på praktiken idag! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken härlig bild på tösen!



Hoppas magen ger med sig!!

2012-02-16 @ 12:55:38
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0