Bra dag i tallåsen!

Idag tog jag med mina småtjejer och åkte till tallåsen direkt efter frukost och där var vi tills det blev kvällen..
Lika trevligt där som vanligt! Vi har suttit i solen på den inglasade verandan & fikat. Ätit god mat. Thea har vart ute på gården och strosat runt & lekt med hundarna!

När Mira sov middag passa jag på att ta med Thea & taxen Tilde ut på en liten pulkatur:)

Därefter ville Thea åka traktor så hon fick följa med Jan & ploga gården + ridbanan.. Det var uppskattat men hon somna i traktorn så hon fick nog åka tillräckligt denna gång iallafall! ;)

Fegis Thea har inte riktigt vågat rida ordentligt mer än ett par steg på shettis.. Men idag tuffade hon till sig och ville rida stor häst :) var med och borsta och pyssla i stallet, kan nog bli en häst tjej av henne ändå trots allt! :)

Vi trivs så bra där allihop, det går knappt få med sig Thea hem därifrån, hon vill sova kvar! Nästa gång ska de allt bli en övernattning..men idag var vi tvungna hem i tid för imorgon börjat min praktik :)

Nöjd med dagen ska jag nu mysa ner mig med min älskling & sen försöka sova i tid så man är pigg imorgon..



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så mysigt ni har haft det!

2012-02-13 @ 20:21:10
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0