Vår påsk!

Dagarna rinner iväg här hemma & jag är helt efter i mitt skrivande i bloggen, prioriterar min lediga tid på hemmet, sambon & barnen. Trots långledig påsk kom inte ett enda inlägg upp här.

Men påsken var en lyckad påsk!
Den innehöll allt som en påsk ska innehålla: många påskägg, påskris med fint pynt, påsktårta som jag & Thea gjort, påskmat med mamma, middag med svärmor & mer därtill. Dock en lugn & långledig helg. Lugnet pga Theas hälsa!

På påskaftons kväll fick jag ett efterlängtat sms av min kusin Lene! Nämligen att hennes & Andreas lilla son kommit till världen, en liten Thilon! (imorgon ska vi hälsa på den lyckliga familjen & träffa nykomlingen)



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: ja det är nog så men just nu är det en stark stark längtan efter en liten bebis men det går kanske över.. Men tror det blir mer när man börjar jobba och får tid att tänka och längta ännu mer! Haha!



Färg är super svårt! tror jag ska ta och åka och köpa lite provburkar!

2012-04-12 @ 10:07:23
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0