Säsongsstart & födelsedags kalas!

Denna vecka har bestått av en släng av magsjuka för min del, som iofs var ganska snabbt övergående.. 
Även en hel del studier har hunnits med, fick lite komplettering att göra både på enskild uppgift & grupparbete men det är inte så lätt att veta vad man ska ha med & inte när studiehandledningen är minimal..
Kämpar på så gott det går nu så jag inte har massa skolarbeten släpandes när bebisen kommer. 
Ganska bra motivation måste jag säga!
(23 dagar kvar till BF, vad är det för löjlig siffra? Närsomhellst är h*n här hos oss!)

Idag kommer Jasmine hem till oss igen, denna gången hoppas jag verkligen att alla i hushållet håller sig friska så att morgondagens kalas blir av! Inge kul alls att se den besvikna blicken förrförra helgen då vi fick förklara för Jasmine att det inte blev något kalas pga att man smittas när man varit magsjuk. Hon som bjudit så många gäster! Men men, vi tar igen det denna helg & jag hoppas hon blir nöjd! :)

Nu ska jag vila lite & titta på den 8:e säsongstarten av Grey's Anatomy, dubbelavsnitt ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

oj oj så fort det går! Snart bebis dags! :)

2011-09-23 @ 13:13:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: Anna är en väldans bestämd liten dam må jag ju säga. Vet vad hon vill. ojoj... :)



Ja det går så fort när man har annat att tänka på och redan barn hemma.

Jag ville inte alls inse hur nära det var när Anna skulle komma.. Inte ens när det var dags att komma ut.. var ju LÅNGT kvar.. haha...

2011-09-23 @ 20:06:50
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Neha

Då är det inte länge kvar:D

2011-09-24 @ 10:16:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tack så mycket :)



spännande med ett litet knytte till :)

2011-09-24 @ 21:24:51
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0