1:a Advent.

Igår kände jag att jag var tvungen att börja rusta lite inför julen, så jag & syster drog till Karlstad för att köpa lite julklappar! Blev klar med den större delen av julklappar iallafall till alla barnen osådår, blir ju några stycken med alla syskonbarn oså :)

Blev även en del inköp till hemmet och mig själv, en matta, lite lampor & skor!
Hade ju egentligen tänkt att ta oss en ullared-tur innan jul, men med tanke på den sömnbrist som råder här hemma nuförtiden så beslutade vi oss att det inte lockade att trängas i ullared+ att den långa resan inte var någon bra idé! Så därför fick jag med gott samvete shoppa loss på hemmaplan och det fungerade tydliggen bra det med för jag kom ju inte tomhänt hur många affärer;)

Första advent blev en mysig dag! Vi började morgonen med en adventsfrukost hos min lillebror tillsammans med mamma, mina alla tre syskon + respektive, mina barn & självklart mina två syskonbarn! Detta år kom min lillebror Emil på att vi skulle ses ofta, därför kommer vi ses varje advent & ha adventsfrukost allihop, en gång hos varje familj! Väldigt gullig idé & lyckat också hittils ♥
Strax därefter åkte vi till familjen Gylebrant på adventsfika, väldigt trevligt!
Hoppas ni alla haft en lika mysig & bra advent, nu ska vi fixa lite julstjärnor & grejer här medans Mira sover..

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Låter som att ni haft en fin första advent :)

2011-11-28 @ 08:13:03
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: att ta julkort är verkligen inte alls lätt inte.. Förra året satt ju Anna still! Nu kryper hon iväg. Casper sitter så snällt och väntar på henne.. haha.. får se om jag ger det ett försök till eller ger upp... Måste lämna in kameran ju ... :/

2011-11-28 @ 18:19:02
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0