Upptagen?

På senare tid har det verkligen gått i ett känner jag..
Skoluppgifter, hemtentor, ringt samtal till kommun, praktik osv.. vardags sysslor och allt annat som jag inte kommer på just nu, men upptagen har jag varit och lusten att blogga har inte existerat.

Nu är en kurs förbi och idag börja vi ny kurs, nämligen psykopatologi.
Så idag var en innedag i skolan, och som vanligt när jag har en innedag på skolan, eller när jag ska jobba så är Thea sjuk. Hon har haft feber sen igår kväll men ganska pigg förövrigt. Peter hade henne på förmiddagen och sen när han skulle jobba fick han lämna Thea hos mormor :)

Försöker hitta på lite småutflykter på dagarna då jag blitt ganska trött på att vara just hemma.
Det blir jobbigt i längden med tanke på att man först pluggar hemma, sen ska vara hemma utöver studietid. Tänk er själva. Blir små visiter hit & dit iallafall vilket är mysigt :)
Igår åkte vi till örebro för en lek & mys dag hos Matilda och Tintin, men under tiden vi var där blev matilda magsjuk, och Thea fick feber.. Så vi rymde hem, FORT, i rädsla att bli magsjuka..vi valde helt enkelt helt fel dag att ses!

Thea:



Tintin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0