Extra bra!

Extra allt!
Extra intensiv vecka på flera sätt, både hittils passerade och kommande dagar både på gott och ont.

Vi har gått i bilbytar tankar också här hemma, kanske sälja 2 för att nöja oss med att köpa bara 1 som är stor & bra till vår lilla familj! Dels för att en bil oftast bara står på gården ändå, dels för att det finns roligare saker att lägga pengar på än en bil som bara står.. Om man vill spara till tex resor osv eller vad det nu kan va..
Vi var båda iväg och kika lite igår men jag insåg att jag faktiskt inte har så bra koll på nåt eller vet vad som är bra eller dåligt, så Peter fick det ansvaret på egen hand:) Så idag var han iväg och provkörde nåt vi åtminstone kunde utesluta! :) Bara leta & fundera vidare! :)

En RIKTIGT skön sak var att jag idag fick mail om min senaste tenta!
Denna gång var det viktigt att ALLA kunde ALLT så maxbetyget var GODKÄNT, för det man inte klarade, skulle man få komplettera då det var extra viktigt att kunna alla delar inom farmakologin. Och ni vet ju hur tajmingen var med Theas sjukvecka och en utslagen och dö-trött Elin. JAG KLARADE DEN!!
Känns som en jättelättnad, inget att komplettera! Så jävla gött!

Har även startat på min nya LIA (praktik) och jag har fått en toppenhandledare(denhär gången också).
Avdelningen vi håller till på är på våning 6,7 och 8 i ett höghus.. Och just nu byter dom hiss så under några veckor är trappor enda lösningen! Min kondis är inte på topp fick jag minsann veta idag när jag kom upp flåsandes med mjölksyra i benen! Men motion & träning på arbetstid kan ju inte skada? rund,rund,rund,ruuuund trappa orsakade även ett lagomt yrsel när man springer på vägen ner:) Uuuäääh!
Tror jag kommer trivas bra iallafall, all personal verkade skitbra!! :)

Sova tidigt får de bli, tidiga mornar är inte min grej riktigt men det är bara att pallra sig upp!

Äta, se på serier sen sova!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att du klara tentan!! Grattis :)

2011-04-03 @ 09:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0