Ensam ett tag då!

Inatt åker min sambo till Irland tillsammans med Emil, Glenn, Mats & Mathias!
Dom åker huvudsakligen dit för att fira Irlands national dag. St Patricksday! Skitstort där ju, stora parader, festival med grön öl & roliga kostymer, hattar, öron & skägg. Grabbarna har handlat gröna kläder & skor för att platsa in! :)

Att inte Sverige sattsar stort? Här kanske det går några få runt med svenska flaggan och INTE få sjunga nationalsången pga man troligen blir klassad som rasist om man skulle göra de. Det är skillnad mot Irland det som lyckats sattsa på något som lockar folk från flera andra länder!



Jag är glad för deras skull att dom ska äventyra lite.
Hade gärna också rest lite men Irland har egentligen inget som lockar mig, wiskeyfat & ölbrygg är väl typ de dom har i Irland? :) Och inget av det är drycker för mig!
Inte för Peter heller eftersom han har blivit nykterist. Så jag tippar på att han kommer vara ganska lagomt less på fulla folk om ungefär 5 dagar..

Kommer bli tomt & ensamt hemma men jag kommer nog sysselsätta mig med annat.
Har en del skolarbete, både släpande och aktuella som måste bli klart denna vecka före 1 veckas tenta + 7 veckors praktik som jag nu har framför mig.
Har även tvingat hit Lisa på en sleepover imorgon :) Ska bli mysigt! Får bli tjejkväll med lite ansiktsmask, film & bara slappa tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0