Mycke lycka!

Det känns verkligen att det är slutspurt på skolan nu inför sommarlovet, har pluggat massor på senare tid med både gruppen och ensam för några kompletteringsuppgifter (pga att jag missar en innedag den 8:e så fick jag 8 st A4 sidor att skriva på egen hand som komplettering) den kompletteringen har tagit mig tre fulla dagar, för att jag missar EN dag. BLÄ.
Men det känns spännande och kul så även om det tar både tid och energi så känns det ändå bra!
Svårt nu bara när magen är en kula, laptopen ligger inte stadigt på magen längre, blir liksom fel vinkel på tangentbordet.

Igår var vi på Bamsegympa!
Riktigt bra väder för utegympa, det var för barn mellan 2 och 5 år!
Theas dagisbästis Minna var på plats och dom två röjde för fullt skulle man kunna säga :) Riktigt kul!
Här är en bild på Thea & Minna när de gör en övning som hette "grodan". Verkade uppskattat från Theas sida så det får nog bli fler besök på Bamsegympa framöver! :)



Långledighet är det för många nu, men nu är även mina arbeten klara så nu tar jag helg ända tills på måndag då det är en till gruppträff gällande terminens sista grupparbete..
Började min ledighet med att bränna upp mitt ansikte ;)
Man får ju passa på att ta den solen som erbjuds för man vet ju faktiskt inte när den försvinner..

Härligt nu att det ska vara fint hela helgen, vi har laddat upp inför en varm & fin helg med fika, glass, festisar osv :) Får se om vi fyller upp en liten badpool sen också, Jasmine är här några dagar nu och hon fick ju syn på att jag faktiskt köpt en pool, så det är nog bara att fylla kan jag tänka mig :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja ungarna hade visst kul på gympan. Vad gött å ha sommarlov, måste vara ganska skönt å kunna ha långledigt. Men då är väl inte Thea på dagis nåt i sommar? om inte annat så träffas de ju på Bamsegympan i allafall =D

2011-06-03 @ 21:07:57
URL: http://snudigastistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0