Liten blir stor..

Ikväll är jag "barnledig" eller vad man nu ska kalla de, hon är hos sin pappa över natten! Hon var så glad & nöjd när hon skulle få åka dit så jag är glad för hennes skull förstås även om jag saknar henne lite..eller mycket!!!

Under kvällen när jag haft lite tid utan henne har jag dels passat på att rensa ur hennes kläder! Och det gör så ont i mig att packa undan alla hennes fina små Hello Kitty tröjor :( Hon älskar verkligen alla sina kläder med Hello Kitty och är väl medveten om vad hon har för plagg.. Men men.. Får köpa nåt nytt i gengäld :)

Passade även på att organisera lite foton och fyllde på i hennes album! Måste köpa fler album.
Blir fan tårögd när man bläddrar igenom från start & ser allt som hänt fram till nu ♥

Hon har ju blivit stor så fort!
Lägger upp lite foton på min stolta lilla kaninägare! :)






Kommentarer
Postat av: Jenny Sohlberg

Vilka härliga bilder :) så söt!

2011-06-28 @ 21:19:47
Postat av: Therese Prag

Du det var mig en söt liten rackare till kanin! :) (o Thea med förstås!).

2011-06-29 @ 00:09:11
Postat av: mormor

Ja gosungen blir stor fort! Men Söt är hon fortfarande! Kramiz

2011-06-29 @ 01:20:38
Postat av: Bäcka

Hon är ju så himla söt:)

Skulle vi inte kunna ses nån dag om ni är över till Kga? Vi ska väl börja flytta till helgen men efter de kanske? :)

2011-06-29 @ 08:53:58
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Sv: ja dom växer fort sådana små! :)

2011-07-02 @ 13:12:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: cammie

dom växer på tok för fort.. vi ska ju ha 1 års kalas nästa vecka för mario.. jiss...

2011-07-10 @ 21:56:03
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0