På benen igen!

Thea är frisk sedan i lördags & som tur är verkar det som övriga i familjen klarade sig utan spyor!
Det tackar vi för.
På lördag sov jag middag & återhämtade mig inför kvällen då vi skulle fira Liza :)
Thea var hos sin pappa,farmor & farfar!

Blev bjudna på god mat & dryck hos Lizas mamma iallafall och trevlig förfest var det också! :)
Sen att det spåra ur lite i slutet av kvällen..känns väldigt trist, haft mycket att tänka & grubbla på..
men det vill jag inte gå in på här i bloggen.. Dagens arbetspass var bra för tankeverksamheten iallafall!

Ska jobba 5 pass denna vecka, skönt att få in lite cash utöver csn :)

Snart blir det pizza & film här hemma..
Kan rekomendera Due Date för er som är ute efter en rolig film! Vi såg den igår..
Komedi är ju typ de enda jag tittar på..



Kvällens film får istället bli Life as we know it..
Bara för att jag gillar Katherine Heigl som skådis har jag hopp om den filmen! :)



Kommentarer
Postat av: lisa bodini

<3

2011-01-31 @ 22:31:12
Postat av: Rebecca Säfman

Katherine Heigl är ju klockren! :)

2011-02-01 @ 05:58:48
URL: http://luckybec.blogspot.com
Postat av: Sami

Hej

Heigl är så jävla bra skådis, en av de bästa kvinnliga skådisarna jag vet :) kram

2011-02-02 @ 08:04:50
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0