Kamera!

ÄNTLIGEN har jag tagit tag i dedär med kamera.
Jag har tidigare haft en dålig digitalkamera som bara tar mörka/suddiga skitbilder, och sen använt min mobil som gett dugliga bilder i brist på annan kamera.

Jag bad Stefan om hjälp & tips för att hitta en användbar & prisvärd kamera!
Och nu är den bestäld & påväg hem till mig :)
Det blev en kompaktkamera. Den hade fått bra omdömen & kommentarer av andra som köpt just den så jag hoppas på att jag också kommer bli lika nöjd :)

Canon PowerShot S95

Canon Powershot S95


Kommentarer
Postat av: Sami

Hej vännen

Vilken kanonkamera du har köpt!

Riktig toppklass på den där.



Testade den förut på en mässa, dock kunde det ha varit lite längre zoom men det spelar ju inte så stor roll om man ska använda den till vardagliga saker.



Kram

2011-02-09 @ 20:50:38
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0