Alla <3 dag!

Stog en liten oväntad gåva på bordet, nämligen 60 askar salta katter! ;) Kring en blombukett med ett fint litet brev.. Påhittig sambo jag har va? :)

Själv kände jag mig lite dum eftersom jag inte köpt nåt alls till P.
Den enda jag köpte nåt till var Thea, som fick en allahjärtansdag nalle.
Och den skåda hon en kort stund, innan hon sa "Näääe" innan hon kastade iväg den!
Väldigt tacksam dam att köpa grejer till!



På kvällen var vi hos min moster på en liten fika, dom har råttor & nymfparaciter i det hemmet..
Känndes lite bakvänt att Thea både klappa & höll den stora råttan i knät, men knappt vågade gå förbi fågelburen! Och heller inte klappa på fågelungen när vi tog ut den :) Knas-fia!




Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhhhh... du gör mig avundsjuk Elin! Så sött av din sambo! :)

2011-02-14 @ 20:06:29
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sami

Hej

60 askar salta katter :) hehe gott!

Vad lik din baby är dig :) kram

2011-02-15 @ 13:56:17
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0