Treåring<3

Fullt upp kan man minst sagt kalla denna tiden på året, härligt & mysigt på alla sätt med julfiranden och födelsedags firande av min underbara Thea. Men nu börjar jag sacka av tempot för allt firande och ser fram emot vardagen igen..
Städat & skurat golven 4 ggr om på en veckas tid före & efter alla firanden plus bakning inför kalas, vi har även kört ett lass med grejer till tippen för att ens få plats & Peter har byggt & tapetserat dockhuset till tjejerna..säger väl en del om hur mycke tid för att slappa som jag & Peter haft sista veckan? :)

I torsdags hade vi en mini-jul här med Peters familj när Jasmine kom till oss.. Sjukt mycket julklappar till alla barn, och fina saker har de fått som de är nöjda med..Thea & Jasmine fick bland annat en stiga Bob så jag hoppas på lite snö & att kylan håller i sig ett tag så de hinner testa den, vi med ;) har ju fått skridskor till barnen i år också som jag vill att dom ska hinna med att lära sig i vinter..

Igår var min Theas födelsedag <3 hon kom in till mig på morgonen och skulle klä ut sig till prinsessa, sen sa hon " sjung då mamma!" jag hade ju lovat att jag skulle sjunga ja må ho leva;) gos!! 3 år har jag hittills fått njuta av rollen som mamma åt denna underbara tjej..

Hade gäster som firade godingen från klockan 13 till klockan 18! :) fullt hus men trevligt & lyckat var det..

Efter alla julklappar & presenter får vi nog skaffa större boende snart om vi ska få plats, 120 kvm är tydligen inte nog..

Jag är nöjd med dagen & framförallt så var Thea nöjd, så tack till alla er som var här & fira med oss!

Idag firar vi nyår, det blir god mat & sällskaps spel hos bästa moster med familj.. Önskar alla ett gott nytt år!!

Lägger upp lite bilder som fanns här på telefon.. Som vanligt ligger alla bra kort på kameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0