Helgens händelser!

Haft en bra helg mestadels! Fredagen spendera vi dagen med Annelie & hennes barn. Vi gick till öppna förskolan en stund & sen lagade vi lite lunch ihop, vi har ju ganska jämngamla barn så det är lika uppskattat att ses av dom små som av oss tror jag :)

I lördags var det dags för dop av min kusin Isabelle, det var väldigt fint & mysigt både i kyrkan och på fikat efter..

Efter dopet var det bara att ge sig vidare hem till Ange för lite födelsedagsmys! Vi åt sallad, prata och såg på tv typ :) lugnt firande med andra ord men det var kul att träffa alla tjejerna igen! Jag åkte hem vid tio pga att mitt bröst gjorde så fruktansvärt ont, och värre blev det ganska snabbt.. Fick feber under natten, en sjuk febervärk & ännu mer smärta i bröstet=hata mjölkstockning!!

Det blev en sömnlös natt men trots detta åkte vi på vår planerade adventsfrukost! Äta måste man ju ändå :)

Dagens andra plan som tyvärr blev inställd var att hälsa på min pappa som är inlagd på sjukhus sen fem dagar tillbaka, på grund av högt blodtryck. Men han får ju hjälp och är på rätt plats! Får se om jag är piggare imorgon så jag kan hälsa på..

Mira är så go nu, ler åt oss ofta men även åt sina figurern som hänger ovanför skötbord & säng :) svårt att hinna fånga på kort dock! Men söt är hon vår lilla goding!



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så söt hon är! Och så fort det går!

Ler och fixerar blicken och ser så stor ut redan!

2011-12-05 @ 15:49:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Elin

Hon är ju söt som socker! Vilken goding! :)

2011-12-06 @ 11:34:12
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0