Välkommen babybooom!

Välkommen till världen Isabelle!
Min lilla kusin som föddes igår kväll, 53 cm lång & 3520 perfekta gram!
Dom är nog redan hemma vid dethär laget, men jag ska försöka vänta några dagar åtminstone innan jag stormar dit & kidnappar bebisen för lite mys! ~~Grattis Ann-Marie & Christer~~

Nu väntar jag på att få bli faster också.
Johan & Mias bebis var ju beräknad att komma den 11:e augusti egentligen!
Men nu 15 dagar senare verkar h*n fortfarande trivas bra i Mias mage..men SNART! Idag kanske?

Vår egna bebis kommer inte på ytterligare 51 dagar eller nåt!
Men jag vet redan nu att tiden tills dess kommer rusa iväg, har så mycket planerat hela tiden och mycket att hinna med innan bebis kommer. Nu får jag dessutom lite andra bebisar runtom mig att mysa med under tiden som jag väntar på min egna;)

Idag ska jag iallafall till mvc på vanlig rutinkontroll.
Innan dess ska jag ha orkat plugga lite mer, sitter med skolarbete just nu men det går lite trögt idag känner jag trots att ämnet är intressant oså..hmm..


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Härligt med lite bebisar i kretsen... Har en bekant som har halv jämngamla barn med mig men annars är det lite tomt på bebisar som vi umgås med :)

2011-09-01 @ 12:46:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0