Studier & bebismys!

Idag har jag suttit på biblioteket större delen av dagen för att arbeta på nuvarande grupparbete, kom en bit påväg faktiskt & jag gissar att vi blir klara med allt när vi ses på torsdag :)

Därefter hämtade jag Thea på dagis och åkte hem till min moster för att mysa med min kusin Isabelle.
Kan gissa att det finns få bebisar som är så snälla iallafall, kom inte nåt ljud alls från henne under hela eftermiddagen då vi var där! Åt & sov:P (Sån snäll bebis önskar jag också mig, annars kanske jag kan byta med moster i smyg?) Jag är positivt förvånad över hur snäll & försiktig Thea var med bebisen. Jag var orolig att hon skulle va sotis & sådär men det enda som var liv om var ju att hon också ville hålla, vilket hon också fick!

Isabelle sover i vagnen:



Thea nöjd när hon ÄNTLIGEN fick hålla:


Kommentarer
Postat av: mormor/moster

Vilka godingar! :)

2011-08-30 @ 21:00:07
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Hon kommer bli världens bästa storasyster ska du se :)

2011-09-01 @ 13:16:12
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0