Snart bär det iväg!

Nu är kläder för olika väder packade, 2 portabla dvder laddade, färdkost inhandlat..
Känns som morgondagen kommer bli en bra dag trots att vi får gå upp tidigt!
Tjejerna somnade tidigt ikväll, så jag hoppas att båda vaknar på bra humör imorgon, annars hinner de ju sova en stund i bilen också om de vill..

Det blir jag, Peter, svärmor, Jasmine & Thea..som först spenderar dagen på Skansen.
På eftermiddagen ska vi till Tittutkliniken & spana in vad jag har i magen, har haft mailkontakt med kliniken & det var helt okej att både barn & svärmor vad med inne i undersökningsrummet så det var ju kul :)
Var så osäker då vanliga rutinultraljudet hade som gräns att MAX en person & absolut inga barn fick följa med in i undersökningsrummet.
Tittutkliniken ligger endast 3 km från Skansen också, smidigt nog! Så det känns ju tryggt, då lär det varken va svårt att hitta dit eller ta speciellt lång tid förhoppningsvis :)

Vissa antyder att det är dumt att lägga pengar på ett ultraljud som inte är "nödvändigt" osv, men jag ser det som en kul grej! Det är ju inte jättemånga tillfällen i livet som man är gravid & har möjligheten att göra något sånthär..känns roligt att få det dokumenterat på både färgkort & film..men kanske framförallt för att göra en grej tillsammans! Man ska ta vara på tiden som gravid på bästa sätt:)

JAG LÄNGTAR SÅ!

Imorgon är vi nog trötta när vi kommer hem, men på fredag kanske jag lägger upp filmer eller 3D foton på vår lilla vilde i magen! Bilder från Skansen lär väl också tas på våra större vildar kan jag tro som jag kan dela med mig av!

              ♥  ♥  ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Ha en mysig resa och på UL :)

2011-08-12 @ 13:49:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0