Redo för vinterkyla!

Lika bra att vara ute i tid med vinterkläder för risk finns ju att rätt storlekar tar slut osv & kylan kan ju komma ganska oväntat och plötsligt fick jag lära mig förra året då jag plötsligt fick leta fram vinterkläder en morgon i garderoben helt oförberedd på vad som skulle passa.. Nu har jag fått hem det jag beställt till Thea & som tur var så verkar det passa bra :)

Det fick bli en Hello Kitty vinterjacka i ceris & sen helsvarta termobrallor till!
Jackan är snyggare i verkligheten & har jättefina små kittydetaljer, reflexerna är hellokitty huvuden osv.
Overall hade säkert vart smidigare men förra året va i princip alla overaller korta i benen & stora som tusan upptill! Hennes kropp växer inte jämnt tydligen. Men nu är det ju byxor som går upp högt både fram & i ryggen så hon lär nog klara sig bra ändå utan att få snö innanför kläderna.

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Snygg jacka :) Jag måste fråfa vart du köpte den ? Jag har en dotter som är tokig i HelloKitty.

2011-09-03 @ 08:01:57
URL: http://achbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0