Provocerande följa John?

I brist på annat:

För ett par helger sedan var jag, Peter, Emil & Lisa på kryssning.
En lördag-söndag med Cinderella:) Hade bra väder & en rolig resa med mycket god mat, shopping & skratt.
Tänkte dela med mig av en höjdpunkt från kvällen.

Och det var när vi satt ute på däck där det var nattklubb på kvällen. Det var fullt av ungdomar som hade kul & framför oss parkerade ett gäng med en äldre generation. Som också hade kul & dansa på eget vis!
Emil var inte sen att haka på, satte sig bakom den dansanta mannen & härmade honom..
Folk runtom stod & skrattade som tusan men den dansante mannen märkte inget?



Något lite mer nytt & aktuellt att komma med var från i morse, när jag gjorde mig i ordning.
Jasmine stod & iakttog mig och såg fundersam ut en stund innan hon kläcker:
" Vad tjock mage du har nu.. Jag tror att bebisen kommer ut genom magen..men jag har sett en gång på tv att den kommer ut genom smulan. Så vi får väl vänta & se var den kommer ut! "

Jaa, vi får vänta & se :)
Barns kommentarer kan allt bli bra roliga ibland!

Längtar till tooorsdag

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi vilken charmig kommentar av henne! Klyftigt nog så kan det ju faktiskt bli genom magen med kejsarsnitt (får vi hoppas du slipper) men så långt tänkt var nog inte hennes kommentar =P hihi, barn är allt härliga! :)

2011-08-09 @ 19:15:56
Postat av: Elin

Jasså har ni också dem? Visst är dem fina :) Jo MIO-saker är ju rätt vanligt förekommande i folks hem men de har ju enormt mycket fina saker så och marknadsför dem ju överallt och hela tiden, så man kan ju inte släppa dem ur tankarna =P Jag tror vi kommer bli supernöjda, vi har varit sugna på just den soffan länge men inte haft stort nog vardagsrum i lgh så nu äntligen slog vi till, till huset :)

2011-08-09 @ 19:49:15
Postat av: My

hahahaha, emil är bra härlig! :D

2011-08-09 @ 21:14:50
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej :)

2011-08-10 @ 07:52:49
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0