Lite ur balans.

Jag är inte i min bästa form, jag sover kast & jag är trött på att ha konstant ont, detta har gjort mig till en sämre människa då jag inte längre har tålamod eller förstånd att kunna bete mig..
Med det menar jag inte att jag inte vet vad som är rätt och fel för det vet jag mycket väl!
Men det är väl så det kan vara iband kanske? Livet går uppochner, kanske extra mycket med alla graviditetshormoner i kroppen & alla funderingar för hur allt ska bli när vi får en till individ i vår familj..
Jag är rädd att Thea kommer må dåligt pga svartsjuka, jag vet hur svartsjuk hon är och jag är verkligen bara hennes mamma om hon får välja.. Jag är nog bara rädd att jag inte ska kunna räcka till, att jag inte ska vara tillräckligt bra som 2 barnsmamma.. Jag kanske vill mer än vad jag egentligen kan osv osv..nog om det..

Som jag skrev i förra inlägget så väntade jag på att få bli faster,
och i fredags blev jag faster åt en liten pojk Milo, han vägde 4,7 kilo.
Jag & Peter var på patienthotellet igår och hälsa på hela familjen, storebror Hugo var också med dom på plats!
Milo verkar vara en snäll, han låg & mös i min famn helt nöjd..klämde hårt på mitt finger & låg där och kikade med sina blåa fina ögon! Bebismys ♥

Lite svårt att förstå att jag har en sån oskyldig liten individ i min mage..
Men nu är det inte länge kvar tills h*n är hos oss! 48 dagar går väl fort?

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Vilka bamsar ni får i eran familj:P

Tyckte Wicky va stor & hon vägde 3480:P



Bara 48 dagar:D

Spännande:D

Du kan väl höra av dig om ni ska över till Kga någe så kanske vi kan försöka ses? :)

2011-08-29 @ 15:35:45
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Det går fort 48 dagar! :)

2011-09-01 @ 13:08:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0