Kalas för fasters kille + annat!

Helgen har gått fort och vi har faktiskt inte gjort så mycket mer än slappat.
I lördags var vi dock hos min brorson Hugo på lite 2-årskalas! :) Han fyller imorgon egentligen..
Han fick massor av fina paket & var nöjd med att stå i fokus, dock fick han en hel del hjälp av Thea med att öppna sina paket.. Han var inte snabb nog tyckte hon!



Fasters kille fikar lite:



Jasmine kom även hem till oss igår efter några dagars semester med hennes farfar & Liisa, hon var väldigt glad & nöjd när hon kom hem! Hon hade shoppat en del både kläder, godis & leksaker.. Nu ska hon va här med oss ända tills nästa tisdag! :) Får väl se vad det blir för aktiviteter under Peters sista semestervecka nu.. Det enda vi har inbokat är stockholm på torsdag! Vi ska ju på 3D/4D ultraljud, vilket jag ser fram emot. Och så ska vi passa på att ta en tur till Skansen! Får se om jag orkar gå nåt på skansen annars får jag väl sitta & vänta någonstans så de andra får kolla på djuren, tivolit osv utan mig :) Inte ska dom behöva lida & ha tråkigt bara för att jag har ont..

Jag har vart extra handikappad denna helg, foglossningarna har drastiskt blivit värre och ryggslutet är inte av denna värld! Tack & lov har jag en sambo som är snäll nog att massera lite.. Vetekudden har även fått komma till användning.. Känns så jobbigt att behöva klaga, för jag tycker magen & graviditeten i sig egentligen är väldigt mysig & spännande! Jag får glädja mig åt att smärtan & graviditetsåkommorna är temporära :)
69 dagar kvar..

Igår kände jag mig dessutom konstig, mycket samandragningar under dagen som var nästintill obehagliga och på kvällskvisten innan läggdags fick jag en släng av onda värkar.. Dessa gav sig snabbt men återkom under natten, inte kul att vakna med den smärtan precis! Var uppe en sväng & satt en stund på sängkanten och funderade lite..eller mycket! Bebis får ju inte komma nu, inte än..de går ju inte! Efter några timmars oro & funderingar om fall jag skulle ringa någon rådgivning så gav det onda med sig, och jag kunde somna till sist! Skönt!

Idag har jag inte känt något konstigt alls förutom att jag är trött & seg efter en dålig natts sömn..

Nu får de bli lite kvällsmys med Peter.. Varma mackor & plöja de sista avsnitten av Prison break kanske?
Har kollat alla avsnitt från säsong 1 i brist på annat..har nog bara 3 avsnitt kvar på sista säsongen nu!


Kommentarer
Postat av: simone

grym serie :D

2011-08-10 @ 11:02:36
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0