2.5 års kontroll!

Idag var min lilla böna på sin 2.5 årskontroll!
Ganska roliga tester hon fick genomföra för att kolla så hon kan allt hon ska, dessa tester fixa hon såklart problemfritt :) Dock så växer hon lite dåligt och följer inte längre sin kurva. Men de gör ju inget :) Hon är pigg & mår bra så det är inget att hänga upp sig på! Hon är perfekt ändå ♥

Efter det besöket fick de bli lite strandhäng för vår del, köpte med lite fika & bara slöa på stranden!
Brudarna var som två fiskar, simma & härja hela tiden..
Jag kom mig faktiskt också i för årets första dopp, i augusti? Hmm, bättre sent än aldrig :) Det var skönt iallafall!
Strandbesöket blev dock bara ett par timmar för sen var det dags för ett besök på MVC.

Växer & frodas:


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Duktig tös ju! :)

Och vilken liten söt mage...

2011-08-02 @ 18:19:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: cammie

Inte läst andras bloggar på ett bra tag.. inte så noga i vart fall. Och i ditt fall har jag missat det största av allt ju. Skäms ju fan lite. haha.

2011-08-03 @ 13:30:55
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: tån/foten råkade jag liksom dra i sandbotten när vi bada... så blev en svullnad strax ovanför tårna... Gjorde svin on t men börjar tack och lov lägga sig nu.. Ingen som tror på en bara för blått blir det inte förrän det slutar göra ont ju.. haha

2011-08-05 @ 09:14:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken fin liten mage du har! Spännande vilket ni får, om det rymmer sig en liten flicka eller liten pojke därinne :)

2011-08-08 @ 21:19:01
Postat av: Elin

Vilken fin liten mage du har! Spännande vilket ni får, om det rymmer sig en liten flicka eller liten pojke därinne :)

2011-08-08 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0