Skönt med helg!

Jätteskönt att va hemma & ta det lugnt efter denna vecka som varit..
Känner mig helt slut på alla sätt!

Vi försöker va lite nyttiga nu verkar det som så vi var ute & gick i 2 timmar igår,
sedan gjorde vi en kycklingsallad! Smarrigt..
Igårkväll hade vi myskväll här hemma med tända ljus & film.
Vi kollade på Remember me med Robert Pattinson i huvudrollen.
Peter tyckte den var dålig men jag gillade den, dock lite sorglig men :(

remember+me.jpg (450×657)

Min lilla böna ligger & sover efter eftermiddag med lek i trädgården,
Peter är iväg & byter bromsskivor på Ninnis bil och här sitter jag & har tråkigt!
Snart får han se till att komma hem & käka så vi kan ge oss ut på en promenad innan det är kvällen!

Kan dela med mig av en bild på min älskling som åker sparkcykel med Peter från förra helgens promenad.
Jasmine åkte ju för det var hennes men Thea skulle förstås också prova!
Gissa om hon var STOLT?! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack gumman, vad gullig du är :)

Ja filmen är väldigt bra men sorlig på slutet :( Ingen kill film dock :p

2010-09-12 @ 00:39:54
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Bäcka

Naaaw va sött:)

Längtar till det<3

fast först kanske det är dags att klämma ut den:P hihi

kram

2010-09-12 @ 19:17:06
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Matilda o Tintin

Åhh va söt Thea är.. hon kanske behöver en sparkcykel hon med.. :-)

Gissar att jag får smeka G medhårs ett tag om ja ska se den filmen med han som huvudroll.. hehe.. Såååå läcker!! Grrr!!

2010-09-13 @ 23:33:51
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: brordinsominteärfarsandinssönmenstorebrordinslillebror

Den filmen är riktigt bra. :) gillar Robert Pattinson .. :) hade ja lagt in den på usb minnet som ja aldrig får tillbaka eller?

2010-09-18 @ 23:13:56
Postat av: Karin

Skrutt va söt!!!

2010-09-19 @ 10:19:30
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0