Sista flytten på länge?

Vi fick lägenheten :D
Det var snabba beslut från alla håll här, nu ska jag alltså bli sambo!
Känns stort, bra & spännande. Vissa kan tycka/säga att det är tidigt att flytta ihop och hej&hå..
MEN, även om vi inte vart tillsammans så många månader eller träffats på det sättet så har vi kännt varann i flera år så det är ingen främling jag kastar mig in i något med.
Dessutom så känns allt helt perfekt tillsammans med honom :)
Fast hur länge man än vart tillsammans och hur bra än allting känns så finns det ju inga garantier för något förhållande, men trotts det så måste jag ju säga att jag hoppas att detta varar länge,länge och hellst för evigt.
FÖR JAG ORKAR INTE FLYTTA MER;D

Flytt?! IGEN..sån ångest jag hade inför förra flytten, så står jag här nu igen..
Endast en månad senare? :) Haha, lite komiskt nästan.. Vad dum jag kände mig nu när jag ringde för att säga upp lägenheten efter bara en månad?! Jag trivs ju i denhär lägenheten egentligen..
Och hyresvärden är hur trevlig & bra som hellst!
Men jag kan inte tacka nej till ett sånthär tillfälle att bli sambo med den jag vill dela mitt liv med, när vi hittat en lägenhet som är helt perfekt för oss..

Någon som vill ha en charmig lägenhet på 90 kvadrat i ett tvåfamiljshus nära centrum, egen tvättmaskin, egen trädgård & desstom med en superbra hyresvärd? Kontakta mig snarast! Han frågade mig om jag visste nån bra.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vart finns lägenheten?

2010-10-01 @ 21:58:06
Postat av: Karin

Åh va roligt! Grattis :)

2010-10-04 @ 16:03:01
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0