Rått pung.

Thea är nu feberfri igen & är på dagis & jag har just skrivit klart min skoluppgift.
Änsålänge har jag studierna under kontroll:) En bra början.
Snart dags att ta helgen också! Gött de.

Tog oss ett besök hos moster med familj igår för en fika.
Victoria har köpt sig en råtta & den var väl söt, svansen är äcklig på råttor tycker jag.. Men ännu äckligare är den gigantiska pungen! Det är ju helt sjukt, inte konstigt att dom förökar sig så som dom gör..
Kan ju tänka mig vilken jättesatts den pungen innhåller....
Han sprattla & ville inte låta pungen fotas så det blev ingen jättetydlig bild, men i stort sett så är allt ni ser en stor pung helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Moster

haha najs ;)

2010-09-26 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0