Läkarbesök nr.2.

Nu har vi precis kommit hem från vårt andra läkarbesök denna vecka..
Blodproverna visar inget konstigt fortfarande, och lungorna låter bra..
Väldigt konstigt, om man hör hur hon låter när hon ska sova vare sig det är dag eller natt så lovar jag att det inte låter bra.. Har vart påväg att ringa ambulans fler ggr!
Igår kväll så vart det så illa att hon bara skakade, veva med händerna i ren panik då hon inte fick luft..
Men jag gick ut med henne i kalla,friska luften så då släppte det faktiskt..

Fick Molipect & mer Bricanyl utskrivet.. Bara att kämpa på!
Han skrev ut ett läkarintyg till mig också eftersom jag inte kan gå till jobb osv när hon är såhär..
Jobbigt för skruttan som nu haft feber 7 dagar! Lång tid att va sjuk, och jobbigt när man aldrig får sova på nätterna.. Lider så med henne :(

Sköterskan som tog blodprover på Thea tyckte att hon var ovanligt modig. Barn brukar tycka stick är lite läskigt, men inte Thea.. hon satt där så nöjd & titta på, och när sköterskan var klar så säger hon glatt "MEER" Haha, vill bli stucken mer :) Skitunge..

Idag får vi äntligen besök av Liza som kom hem från Grekland inatt.. Vi har saknat henne!!
Gick en tjej härute som var lite lik Liza, så Thea skrek "iiiisa" och rusade fram, men stannade tvärt när hon såg att det var en främling....

Och sen så kommer även Theas farmor & farbror på besök också, dom vill såklart se hur vi har det i nya hemmet..

Sen vi flytta har vi inte längre något badkar, så vi fick backa till stadiet med badbalja, och det funkar ju också uppenbarligen!


Kommentarer
Postat av: Liza

Nä va söt :) hoppas hon är bättre på söndag när vi ses :) puss

2010-09-02 @ 16:45:51
Postat av: 881108 - i London

Jo det förstår jag. Mycket billigare att gå på pottan än att använda blöja också ;) Pratar hon oså då? Eftersom "min" bara säger typ "blubb blubb", "no" när han menar "yes", och "byebye"...



Den där febern lät inge vidare du! Så sitter jag här och klagar över lite förkylning.

2010-09-02 @ 23:24:45
URL: http://881108.blogspot.com
Postat av: Matilda o Tintin

Men skruttan då... :-( O en sak till.. varför tog du inte med badkaret?? D va ju ditt!!!

Ses på måndag!! Klem!!

2010-09-02 @ 23:49:49
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Anna



Vi kör fortfarande badbalja till vår 1 ½ åriga dotter- även om det säkert skulle vara roligare med badkar. Men då vi inte fick in badkaret efter en ändå ordentlig mätning både här och där får badbaljan duga ett tag till i alla fall... ;)

2010-09-03 @ 22:08:46
Postat av: Annika

Vet inte om ni kanske redan kollat upp det men jag fick ta bort polyperna i näsan när jag liten,var yngre än Lucas är nu. Kan vara ärftligt sa min mamma då min morfar och hon själv fått ta bort dom. Hoppas det blir bra snart med Thea!

2010-09-04 @ 15:12:02
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Stackars liten. Inte kul att vara sjuk så länge. Hoppas det vänder snart och att ni hittar "felet"



Mysigt med att bada balja, ser ju ut att fungera hur bra som helst..

2010-09-15 @ 18:24:29
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0