Fat booth.

Jag fick nys om en Fat Booth app man kunde ladda ner till sin(Peters) Iphone för att ta roliga kort,
så lägger appen på massa med kilon så man ser hur man skulle se ut om man var överviktig.
Mestadels så förlänger den hakan till en stoooor dubbelhaka & sväller kinderna.
Jag & Peter lekte lite med det förut för att få till en bild där jag ligger & myser med ett fetto.
Bilden såg bra ut till en början på telefonen oså, men jag ser ju nu att min näsa blivit Fat booth'ad så den ser helt konstig ut.. Haha, kul ju!

Naaaaw, det är min lastbilschaffis dä! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa b

haha :D

ni är så söta ;D

2010-09-28 @ 10:13:11
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0