Bra hösthumör.

Jag är på riktigt bra humör, saker går så bra just nu!
Vi har massa roliga planer framför oss.
Dels så ser jag fram emot halloween, vi har en del grejer på gång & det kommer bli såå kul med lite utklädnad & bus :D Idag har jag ordnat med lokalen så nu är vi ett steg påväg iallafall! Var festen hålls och vilka som får komma?
Håll utkik efter en inbjudan vettja! ;P


Thea är på dagis på dagtid nu för tiden eftersom jag pluggar hemma nu,
det har gått bra på dagis men hennes mage trasslar så:( inte kul.
Skönt att hon haft Janina på sitt dagis nu ett par dagar, Thea gillar Janina & dom ordinarie fröknarna duger inte åt tösen när Janina är på plats? :)




Kommentarer
Postat av: jessica

gud va stor hon blivit snuttan! va fan, jobbade varenda dag den här veckan så kan inte ses nu heller! :/ hur har du det nästa vecka? är ledig onsdag som det ser ut nu .. :) kram på er!

2010-09-28 @ 17:45:44
Postat av: Therese Prag

Så söööööt <3

2010-09-29 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0